Trendy:
Majlis Perwakilan Pelajar   Jabatan Hal Ehwal & Pembangunan Pelajar
Senarai Politeknik   Maklumat Kemasukan/ Bahagian Pengambilan Pelajar
Portal Pelajar Politeknik Melaka   CIDOS
  Kajiselidik Kemudahan Fasiliti      

 

 

 

Peta Laman Soalan Lazim
program Kebolehpasaran Graduan

Unit CISEC (Unit Corporate Industrial

Service and Employment Centre)

Sistem 1L5G    

 

 

Sistem Dalam PMK

Sistem Pengurusan politeknik sistem document untuk warga PMK Kursus Jangka Pendek PMK      
sistem epergerakan untuk warga PMK sistem wifi PMK e-coaching & monitoring        
           

 

Sistem Luaran PMK 

Sistem tapisan kerajaan CGSO Sistem HRMIS Jabatan Perkhidmatan Awam Portal u-PUSTAKA Sistem E-Perolehan Kementeraian Kewangan Curriculum Information Document Online SystemCIDOS

  Sistem Pemantauan Pengurusan Aset Sumber Elektronik@PNM
               

Nota: Pencapaian Piagam Pelanggan diukur setahun sekali pada penghujung tahun semasa serta bergantung kepada sesi pelajar.

 

 

 

Bil.

                            

 

 

                             Janji

Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa/ Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan

Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa/ Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan

Jumlah Perkhidmatan

Sesi Pengajian

Jumlah

%

Jumlah

%

 

 

1

 

Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar.

 

Sesi Dis 2014

 

Sesi Jun 2015

288

 

 

382

100

 

 

100

-

 

 

-

-

 

 

-

288

 

 

382

 

2

 

Proses P&P dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan mengikut keperluan ISO 9001:2008.

 

** Sesi Dis 2014

 

Sesi Jun 2015

 

100

 

 

100

-

 

 

-

-

 

 

-

-

 

 

-

 

3

 

Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.  

 

 

Sesi Dis 2014

 

Sesi Jun 2015

 

 

 

 

196

 

 

 

100

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

196

4

Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas semester berakhir.

** Sesi Dis 2014

 

Sesi Jun 2015

 

1517

 

 

1614

100

 

 

100

-

-

1517

 

 

1614


 

 

 

Perincian Piagam Pelanggan Perkara 3 (Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.)

 

2015

 

Bil

Bulan

Jumlah

1

Januari

55

2

Februari

9

3

Mac

15

4

April

66

5

Mei

-

6

Jun

-

7

Julai

36

8

Ogos

-

9

September

-

10

Oktober

15

11

November

-

12

Disember

-

 

Jumlah Keseluruhan

196

 

 

 

 

 

                                                  

 


Senarai penuh video di Youtube Politeknik Melaka

01783821
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
2167
6348
54960
1673603
156399
141309
1783821

Your IP: 54.162.10.211
2017-09-23 13:35
Laman hrmis Laman Hrmis Jabatan Pengajian Politeknik laman portal anm Laman MQA Laman CIDOS Sistem pengurusan politeknik Melaka Laman Portal MPC Laman portal rasmi JPA Laman 1mtc Laman Rasmi PTPTN Lembaga Hasil Dalam Negeri Kementerian pendidikan malaysia Bagian Ambilan Pelajar 1govuC Email