Trendy:

Maklumbalas pelanggan merupakan salah satu platform kepada pelanggan Politeknik Melaka (PMK) untuk memberi cadangan ataupun aduan yang berkaitan dengan perkhidmatan yang ditawarkan di PMK agar perkhidmatan yang diberi dapat memenuhi kehendak dan kepuasan hati pelanggan. Maklumbalas pelanggan diadakan dua kali setiap semester atau empat kali setahun.

 

KETAHUI PROSES MAKLUM BALAS ANDA!

1. Catat Maklum Balas Positif / Negatif / Cadangan dalam borang aduan

 

 

(Lokasi Borang di Pusat Pelajar & Bahagian Khidmat Pengurusan)

 

2. Masukkan borang maklum balas pelanggan yang telah disi ke dalam peti maklum balas yang disediakan.

 

3. Semua maklum balas pelanggan akan direkod dan dimaklumkan status penerimaannya dalam tempoh 7 hari. Dalam jangka masa 14 hari bekerja, tindakan serta respon jabatan dan unit berkenaan dapat  diketahui melalui notis yang ditampal di papan kenyataan Unit Jaminan Kualiti.

 

 

 

Amanat KP JPPKK Tahun 2020

Senarai penuh video di Youtube Politeknik Melaka

 dan di Youtube POLITV SOUTHERN

11230591
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
4300
11315
45318
11101238
208394
364695
11230591

Your IP: 10.24.1.254
2020-02-19 11:38
Laman hrmis Laman Hrmis Jabatan Pengajian Politeknik laman portal anm Laman MQA Laman CIDOS Sistem pengurusan politeknik Melaka Laman Portal MPC Laman portal rasmi JPA Laman 1mtc Laman Rasmi PTPTN Lembaga Hasil Dalam Negeri Kementerian pendidikan malaysia Bagian Ambilan Pelajar 1govuC Email