Trendy:
Peta  Laman   Mengenai PMK
Soalan Lazim (FAQ)   Arkib
Dasar Privasi & Keselamatan   Sebutharga
e-Kursus Jangka Pendek   Sistem Pendaftaran Syarikat

 

 

Majlis Perwakilan Pelajar   Jabatan Hal Ehwal & Pembangunan Pelajar
Senarai Politeknik   Maklumat Kemasukan/ Bahagian Pengambilan Pelajar
Portal Pelajar Politeknik Melaka   CIDOS
  Kajiselidik Kemudahan Fasiliti      

 

 

 

Peta Laman Soalan Lazim
Program Kebolehpasaran Graduan

Unit CISEC (Unit Corporate Industrial

Service and Employment Centre)

Sistem 1L5G    

 

 

Sistem Dalam PMK

Sistem Pengurusan politeknik sistem document untuk warga PMK
sistem epergerakan untuk warga PMK sistem wifi PMK e-coaching & monitoring
  
Kursus Jangka Pendek PMK  

 

Sistem Luaran PMK 

Sistem tapisan kerajaan CGSO Sistem HRMIS Jabatan Perkhidmatan Awam Portal u-PUSTAKA Sistem E-Perolehan Kementeraian Kewangan Curriculum Information Document Online SystemCIDOS

  Sistem Pemantauan Pengurusan Aset Sumber Elektronik@PNM

Maklumbalas pelanggan merupakan salah satu platform kepada pelanggan Politeknik Melaka (PMK) untuk memberi cadangan ataupun aduan yang berkaitan dengan perkhidmatan yang ditawarkan di PMK agar perkhidmatan yang diberi dapat memenuhi kehendak dan kepuasan hati pelanggan. Maklumbalas pelanggan diadakan dua kali setiap semester atau empat kali setahun.

 

KETAHUI PROSES MAKLUM BALAS ANDA!

1. Catat Maklum Balas Positif / Negatif / Cadangan dalam borang aduan

 

 

(Lokasi Borang di Pusat Pelajar & Bahagian Khidmat Pengurusan)

 

2. Masukkan borang maklum balas pelanggan yang telah disi ke dalam peti maklum balas yang disediakan.

 

3. Semua maklum balas pelanggan akan direkod dan dimaklumkan status penerimaannya dalam tempoh 7 hari. Dalam jangka masa 14 hari bekerja, tindakan serta respon jabatan dan unit berkenaan dapat  diketahui melalui notis yang ditampal di papan kenyataan Unit Jaminan Kualiti.

 

Pengumuman;
Tahniah dan syabas diucapkan kepada 551 graduan sekalian kerana Berjaya menamatkan sesi pengajian di Politeknik Melaka. Pihak Jawatankuasa Jemputan Graduan bagi Konvokesyen kali yang ke 17 ini ingin memaklumkan segala pengumuman, surat menyurat dan tindakan yang perlu diambil oleh para graduan adalah melalui atas talian sistem SPMP iKonvo. Sistem ini akan mula boleh diakses pada 11 Jun 2018. TIADA LAGI SURAT MENYURAT MELALUI SISTEM POS MALAYSIA. Sekian terima kasih.
 Pengerusi
Jawatankuasa Jemputan Graduan

 

Senarai penuh video di Youtube Politeknik Melaka

04476349
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
790
10202
10992
4380123
217797
291824
4476349

Your IP: 10.24.1.254
2018-07-23 01:55
Laman hrmis Laman Hrmis Jabatan Pengajian Politeknik laman portal anm Laman MQA Laman CIDOS Sistem pengurusan politeknik Melaka Laman Portal MPC Laman portal rasmi JPA Laman 1mtc Laman Rasmi PTPTN Lembaga Hasil Dalam Negeri Kementerian pendidikan malaysia Bagian Ambilan Pelajar 1govuC Email