Trendy:
Peta  Laman   Mengenai PMK
Soalan Lazim (FAQ)   Arkib
Dasar Privasi & Keselamatan   Sebutharga
e-Kursus Jangka Pendek   Sistem Pendaftaran Syarikat

 

 

Majlis Perwakilan Pelajar   Jabatan Hal Ehwal & Pembangunan Pelajar
Senarai Politeknik   Maklumat Kemasukan/ Bahagian Pengambilan Pelajar
Portal Pelajar Politeknik Melaka   CIDOS

 

 

 

Peta Laman Soalan Lazim
program Kebolehpasaran Graduan

Unit CISEC (Unit Corporate Industrial

Service and Employment Centre)

Sistem 1L5G    

 

 

Sistem Dalam PMK

Sistem Pengurusan politeknik sistem document untuk warga PMK Kursus Jangka Pendek PMK      
sistem epergerakan untuk warga PMK sistem wifi PMK e-coaching & monitoring      
           

 

Sistem Luaran PMK 

Sistem tapisan kerajaan CGSO Sistem HRMIS Jabatan Perkhidmatan Awam Portal u-PUSTAKA Sistem E-Perolehan Kementeraian Kewangan Curriculum Information Document Online SystemCIDOS

  Sistem Pemantauan Pengurusan Aset Sumber Elektronik@PNM
               

Berikut adalah Piagam Pelanggan Politeknik Melaka

- Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar.

- Proses P&P dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan mengikut keperluan ISO 9001:2008.

- Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.

- Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas semester berakhir.

Senarai penuh video di Youtube Politeknik Melaka

01411964
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
3621
4707
24420
1366350
99753
181162
1411964

Your IP: 54.162.164.247
2017-07-21 16:27
Laman hrmis Laman Hrmis Jabatan Pengajian Politeknik laman portal anm Laman MQA Laman CIDOS Sistem pengurusan politeknik Melaka Laman Portal MPC Laman portal rasmi JPA Laman 1mtc Laman Rasmi PTPTN Lembaga Hasil Dalam Negeri Kementerian pendidikan malaysia Bagian Ambilan Pelajar 1govuC Email